طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۷ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در دومین روز هفته با افزایش ۴۰۰ تومانی در حالی بازگشایی شد که بانک ها و مراکز دولتی تعطیل هستند. قیمت تتر روز یکشنبه ۲۰۰ تومان افزایش یافت و در حد قیمت دلار باقی ماند.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار امروز با ۴۰۰ تومان افزایش در بازار نیمه تعطیل ارز و بانک های تعطیل بازگشایی شد. روند صعودی این اسکناس زمانی رخ داد که بانک ها و مراکز دولتی تعطیل بودند و معاملات نقدی چندان در بازار رواج نداشت. در حالی که انتظار می رفت بازار ارز به دلیل گرما و تعطیلی بانک ها بسته بماند، تعداد کمی از معامله گران و دلالان در بازار فعال بودند. بیشتر معاملات این بازار بین فعالان بازار ارز بوده و بازار معاملات پشتوانه داغ بود.

اسکرین شات 28 ژوئیه 2024 در 12:23:18 ب.ظ

تشدید تنش ها در منطقه شب گذشته باعث شد تا درگیری بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان به سطوح چالش برانگیزی برسد و برخی رسانه های خارجی مدعی دست داشتن ایران در این موضوع شوند. همین موضوع در اوایل فعالیت بازار توسط معامله گران مورد توجه قرار گرفت و انتظارات تورمی را افزایش داد.

قیمت ارزهای اصلی منجمد شد

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز تغییری نکرد و در سطح ۱۵۹۶۰ تومان ثابت ماند. قیمت تتر روز یکشنبه با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان همگام با قیمت دلار رسید.

پوند انگلیس ۷۵ هزار و ۳۸۰ تومان و یورو ۶۳ هزار و ۶۹۰ تومان بود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا