طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۸ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز در محدوده قیمتی روز گذشته با نوسان ۱۰۰ تومانی حرکت کرد. دوشنبه اولین روز تحلیف چهاردهمین رئیس جمهور بود و این موضوع بازار ارز را در هاله ای از ابهام قرار داده است. آنها منتظر تشکیل کابینه و تشکیل تیم اقتصادی هستند.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در سومین روز هفته با نوسانات محدود آغاز شد. این اوراق تلرانس ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان قیمت دارد و در نیمه بالایی کانال هفتم کریدور پنجم معامله می شود.

اسکرین شات 29 ژوئیه 2024 در 12:24:29 ب.ظ

بررسی بازار ارز نشان می دهد که جو بلاتکلیفی و بلاتکلیفی در میان معامله گران هنگام معامله وجود دارد. این موضوع متاثر از روی کار آمدن مسعود مزکیان رئیس جمهور چهاردهم است. فعالان بازار ارز معتقدند تا زمان تشکیل کابینه به ویژه تعیین تیم اقتصادی پزشکان، قیمت دلار در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.

تحلیلگران بازار مالی بر این باورند که احتمال آسیب دیدن دلار در ۱۰ روز آینده زیاد است. آنها معتقدند تا زمانی که مشکلات و تمهیدات کلان اقتصادی کشور از جهت خاصی پیروی کند، دلار در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.

قیمت تتر بالاتر از دلار باقی ماند

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم در محدوده ۱۶ هزار تومان افزایش یافت و در سطح ۱۶ هزار و ۵۰ تومان متوقف شد. قیمت تتر با کاهش محدود دلار در روز دوشنبه همراه بود. تتر امروز با ۱۵۰ تومان کاهش به ۵۸ هزار و ۶۵۰ تومان رسید و ۱۰۰ تومان ارزانتر از دلار معامله شد.

لازم به ذکر است، مرکز مبادلات ارز و طلای ایران امروز تعطیل بود و اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۱۵۹ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۱۸۳ تومان و ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا