طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۹ آذر ۱۴۰۲/ مجوز افزایش قیمت صادر شد؟

به گزارش ایران تحلیل:




اگرچه قیمت دلار طی چند روز گذشته در انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی قرار داشت، اما امروز روند ثبات بازار به یکباره تغییر کرد و دلار به سطوح ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی رسید.



به گزارش ایران تحلیل در دو هفته گذشته اقدامات قیمت دلار نزولی بود و بازار واحد پول به صفحه قبل از رفت این دلار ذره برای جسم مستقیم بفرمایید تو، بیا تو کانال ۴۹ هزار به مرد آهسته. تدریجی.

ولی امروز بیرون از آغاز روز اقدامات بازار تغییر دادن انجام داد و دلار به نیم کانال ۵۰ هزار به مرد اعلام وصول. تحلیلگران بازار تو بگو اگر قیمت دلار ممکن است در در بالا کانال جاری ماندن او می تواند به صفحه عالی حرکت آهسته. تدریجی و مرز مقاومت بعد به دلار عدد ۵۰ هزار و ۸۰۰ به مرد است. اگر دلار ممکن است این مرز ذره برای جسم مستقیم هر دو بازگشت سر اجازه دهید امور به بازیگر بازار جذاب که کار می کند و احتمال حرکت دلار به صفحه کانال ۵۱ هزار به مرد وجود داشتن دارد.

ولی دلیل افزایش دادن قیمت دلار چیست؟ در چند تا روز گذشته بازار اقدامات محکم داشته است و اخبار از نظر سیاسی و از نظر اقتصادی به ویژه صورت نداد این ممکن است در بازار واحد پول تاثیر تنظیم.

مجردها اخبار این روز گذشته انتشار تبدیل شد گزارش مرکز آمار ایران بیرون از ارزش دلار صادرات ۸ ماه ابتدایی امسال بود. یک گزارش این امضا کردن می دهد ارزش دلار صادرات ایران ارتباط به سال گذشته كاهش دادن پیدا شد و به ۳۲ میلیارد دلار آمده است است. این خروجی او می تواند علامت افزایش دادن قیمت واحد پول ذره برای جسم مستقیم به بازار دادن. ولی به نظر نمی رسد این این علامت بنابراین قوی بودن این ممکن است قیمت دلار ذره برای جسم مستقیم دادگاه یکی روز دور و بر ۵۰۰ به مرد افزایش دادن دادن.

بیرون از صفحه دیگر در چند تا ماه گذشته سیاستمدار با همه عملکرد، قیمت دلار ذره برای جسم مستقیم بازداری تکمیل شد و اجازه رشد قیمت ذره برای جسم مستقیم به این واحد پول نداد است. بنابراین آدم می تواند گفت این افزایش دادن با رضایت و مجوز بازارساز انجام دادن تکمیل شد است. ولی باید چشم انداز چی شرایط قبل از آمد این بازارساز فقدان بیرون از فشار خودش در بهار واحد پول ذره برای جسم مستقیم كاهش دادن داده ها و اجازه رشد قیمت دلار ذره برای جسم مستقیم صادر شده تکمیل شد است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا