طلا و ارز

قیمت دلار امروز ۹ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز دقیقا در محدوده معاملاتی روز گذشته با تحمل ۵۰ تومان قرار داشت. اسکناس دلار دیروز جهش کرد و وارد کانال نهایی کریدور پنجم شد. توسعه عرضه و تقاضا در بازار ارز متوازن است و تجار توجه ویژه ای به رویدادهای منطقه ای دارند.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار چهارمین روز هفته را با روندی خنثی در کانال جدید آغاز کرد. این اسکناس در آخرین کانال راهرو پنجم مبادله می شود و از راهرو ششم کمتر از هزار تومان است.

اسکرین شات 30 ژوئیه 2024 در 12:23:44 ب.ظ

بررسی بازار ارز نشان از توسعه متوازن عرضه و تقاضا دارد. تجار با وجود تشدید تنش ها در منطقه خاورمیانه و با توجه ویژه به اخبار مرتبط؛ اما روند نزولی کنونی بازار ارز تحت تأثیر انگیزه های مثبت دیدار دکتر با امانوئل مکرون است.

ماکرون پیروزی پزشکان در انتخابات اخیر را تبریک گفت و بر لزوم «تغییر واقعی» در ایران پس از این انتخابات تاکید کرد. این سیگنال باعث افزایش خوش بینی معامله گران به آینده سیاسی و اقتصادی ایران شد و از روند صعودی بازارهای مالی جلوگیری کرد.

نرخ دلار افزایش یافت

لازم به ذکر است قیمت درهم با ۱۰ تومان افزایش امروز به ۱۶۱۵۰ تومان رسیده است. قیمت تتر در روز سه شنبه با افزایش ۳۰۰ تومانی افزایش قیمت دلار نسبت به روز گذشته را جبران کرد و به کانال ۵۹ هزار تومان رسید. ارزش این ارز دیجیتال در زمان نگارش مقاله ۵۹۳۰۰ تومان است.

لازم به ذکر است اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۲۳۷ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۲۵۴ تومان با ۱۰۰ تومان افزایش فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا