طلا و ارز

قیمت دلار امروز 1 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در روز دوشنبه با نوسانات محدود در محدوده معاملاتی روز قبل کاهش یافت. اقتصاددانان مسیر اصلاح قیمت دلار را می نامند و معامله گران تثبیت قیمت در بازار ارز را نتیجه تلاش بازارساز می دانند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز در محدوده معاملاتی روز یکشنبه بدون تغییر باقی ماند. سایر ارزهای اصلی بازار در سه روز پایانی معاملات هفته گذشته و در پی نوسانات محدود دلار، تحمل قیمتی بین ۵۰ تا ۲۰۰ تومان داشتند.

اسکرین شات 22 ژوئیه 2024 در 12:18:22 ب.ظ

دلار در سومین روز هفته در میانه کانال هفتم از کریدور پنجم در نوسان است و مانند روز گذشته با تحمل قیمت ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان معامله می شود. معامله گران روند کنونی قیمت دلار را ناشی از تلاش بازارساز، کاهش تقاضا و آرامش اخبار سیاسی می دانند.

اقتصاددانان نیز این افزایش و کاهش قیمت محدود را عادی توصیف کرده و معتقدند که نوسانی جزئی است. آنها معتقدند در صورت باقی ماندن قیمت دلار در محدوده فعلی، احتمال بازگشت قیمت این اسکناس به نیمه کریدور پنجم بسیار زیاد است. فعالان بازار ارز نیز کاهش قیمت دلار را ناشی از آرام بودن اوضاع سیاسی می دانند.

درهم افتاد

قیمت درهم امروز ۱۲۰ تومان کاهش یافت و ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز دوشنبه ۵۷ هزار و ۸۰۰ تومان با ۱۵۰ تومان افزایش قیمت خورد.

لازم به ذکر است روز پنجشنبه اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۹۸۳ تومان و حواله دلاری با بیش از ۵۰ تومان افزایش ۴۳ هزار و ۸۶۹ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا