طلا و ارز

قیمت دلار امروز 11 دی ۱۴۰۲ / افزایش نرخ‌ها در مرکز مبادله

به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز دوشنبه یازدهم است دی، روند نزولی را نشان می دهد. نرخ ارز که روز گذشته به ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده بود، امروز به ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان رسید و در لحظه نگارش این مطلب ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

نرخ دلار فردا نیز از ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان آغاز شد و اکنون به ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان رسیده است.

طبق اطلاعیه برخی کانال های تلگرامی هم اکنون یکشنبه ۲۰ آبان است دی معاملات در بازار ارز از فردا با قیمت ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان آغاز شد. محدوده پایین و بالایی قیمت دلار نیز ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان و ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد. آخرین معامله پشت خط با قیمت ۵۰۵۰۰ تومان بود.

این در حالی است که امروز قیمت دلار در مرکز مبادلات ارز و طلا در حال افزایش است. قیمت اسکناس دلار در زمان نگارش این مطلب ۴۲ هزار و ۹۳۲ تومان بود. دیروز این نرخ ۴۲ هزار و ۹۳۰ تومان بود.

حواله های دلاری امروز با قیمت ۳۹۰۰۰ ۷۵ تومان معامله می شود. دیروز ۳۹ هزار و ۲۸ تومان بود.

قیمت ارز موثر

قیمت دلار هرات امروز مانند روز گذشته در حال کاهش است. در حالی که دیروز یکشنبه نرخ دلار آمریکا در بازار این شهر ۴۹ هزار و ۹۸۰ تومان بود، امروز حدود ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می شود.

در بازار تهران قیمت یورو امروز نسبت به ساعات مشابه روز گذشته تغییری نکرده و با قیمت ۵۵ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می شود.

این در حالی است که قیمت درهم امارات یکی از متغیرهای موثر بر قیمت دلار در بازار آزاد ایران برای دومین روز متوالی تغییری نکرده و همزمان با قیمت روز قبل با نرخ ۱۳۸۵۰ تومان معامله می شود. روز

به گزارش امروز ایران تحلیل، با وجود روند صعودی در مرکز بورس، بازار آزاد روند نزولی را از خود نشان می دهد. این موضوع می تواند تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازارهای سلیمانیه و هرات، ثبات نرخ درهم و همچنین تلاش های بازارساز باشد. این در حالی است که فعالان بازار ارز خبر تشدید درگیری در منطقه جولان را سوخت مناسبی برای رونق بازار دانستند.

اقتصاددانان معتقدند که شرایط توسط محیط سیاسی ملی و حوزه بین المللی بر بازارها تحمیل می شود. آنها می گویند خطرات امنیتی مانند درگیری ها در منطقه وضعیت را دشوارتر از سیاست گذاران می کند.

اگرچه این سیاستمدار مدعی است که توانسته بازار را در زمینه سیاست های تثبیت، مدیریت تقاضا و تامین ارز مورد نیاز کشور کنترل کند، اما تحلیلگران اقتصادی می گویند این سیاست ها با استفاده از فروش نفت میسر شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد دو گزارش پیش بینی قیمت دلار و پیش بینی قیمت دلار ۱۱ دی ۱۴۰۲ را بخوانید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا