طلا و ارز

قیمت دلار امروز 12 آذر 1402 / نوسانات افزایشی در بازار ارز

گزارش ایران تحلیل;




امروز قیمت دلار از زمان باز شدن بازار دستخوش نوسانات فزاینده ای بوده و اکنون به میانگین قیمت روز گذشته رسیده است. روند معاملات پشت خط دلار نیز با نوسانات صعودی محدودی روبه‌رو می‌شود که این پیام را می‌دهد که قیمت دلار همانند روزهای گذشته ادامه خواهد داشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با نوسانات محدود صعودی بازگشایی شده و هم اکنون به ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت دلار در بازار آنلاین از ابتدای روز افزایش یافته و از ۵۰ هزار و ۳۸۰ تومان به ۵۰ هزار و ۴۳۰ تومان رسیده است.

در چند روز گذشته قیمت دلار نیز همین روند را دنبال کرد و با نوسانات اندک و شتاب کمی وارد روند صعودی شد. اما او نتوانست از این مرز عبور کند و مدت هاست در دامی که بازارساز در انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی گذاشته است، افتاده است.

عکس_2023-12-03_13-10-31

قیمت دلار حتی نتوانست از این محدوده هم پایین بیاید و بر اساس اظهارات رئیس کل بانک مرکزی و مدیران اقتصادی، این شبهه وجود دارد که بازارساز بخواهد قیمت دلار را در این محدوده نگه دارد.

اما کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با توجه به تورم محسوس در جامعه که بسیار فراتر از ارقامی که به طور رسمی توسط دولت منتشر می شود و همچنین کسری بودجه دولت و کمبود منابع ارزی در کشور، دلار رونق گرفته است. برای رشد










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا