طلا و ارز

قیمت دلار امروز 12 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



درهم دوباره ۱۶۰۰۰ تومان شد



قیمت دلار امروز با وجود سردی هوا در پایتخت افزایش یافت. رشد تقاضا در بازار ارز بیشتر از روز چهارشنبه بود و درهم بار دیگر به کانال بالاتری رسید. ضمناً پوند در آستانه ورود به کانال ۷۵۰۰۰ تومان است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته، با وجود روند نزولی دیروز، دوباره افزایش یافت. با وجود سرما و برف در پایتخت، افزایش تقاضا پیش بینی نمی شد، اما تعداد خریداران بیشتر از فروشندگان بود.

اسکرین شات ۱ فوریه ۲۰۲۴ ساعت ۱۱:۴۶:۳۲ ق.ظ

امروز پنجشنبه دوازدهم است بهمن قیمت درهم که به آخرین سطوح کانال ۱۵ هزار تومانی بازگشته بود، وارد کانال ۱۶ هزار تومان شد و در زمان نگارش این مطلب ۱۶ هزار و ۵۰ تومان معامله می شود. علاوه بر این، قیمت پوند انگلیس در آستانه کانال ۷۵ هزار تومان و ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود و یورو نیز ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود. با وجود افزایش قیمت انواع ارز در بازار آزاد، قیمت تتر امروز افزایشی نداشته و با قیمت روز گذشته ۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می شود.

به چه قیمتی دلار بخریم؟

پیش فروش خودرو به بهانه دهه فجر، برگزاری چهارمین مزایده شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران، افزایش نرخ سود بانکی و خبر ضرب سکه های بدون تاریخ از جمله اقدامات کلیدی بانک مرکزی برای مدیریت بود. قیمت دلار

تحلیلگران بازار مالی محدوده قیمتی ۵۶ هزار تومان را قیمت تعادلی این اسکناس می دانند و معتقدند این قیمت فرصت های خرید خوبی را فراهم می کند. برخی معامله گران می گویند پایان چهارمین حراج شمش طلا در روز گذشته باعث شد تا پول های پراکنده وارد بازار ارز شود و افزایش قیمت این اسکناس را محدود کند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا