طلا و ارز

قیمت دلار امروز 12 تیر 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در روز سه‌شنبه متوقف شد و نوسانات روز دوشنبه در منطقه معاملاتی محدود شد. معامله گران بر این باورند که ثبات فعلی قیمت دلار تحت تاثیر دستکاری ارزی توسط سیاستگذاران قرار دارد و معتقدند افزایش تقاضا مانع از بازگشت قیمت این اسکناس به کریدور پایینی شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با حرکت های جزئی در نیمه بالایی کانال اول کریدور ششم بازگشایی شد.

اسکرین شات 2024-07-02 در 12:21:21 ب.ظ

فعالان بازار ارز معتقدند که حرکت دلار تحت تاثیر دخالت سیاستمداران است. آنها می گویند بازارساز سعی می کند از طریق نرخ ارز عرضه و تقاضا را متعادل نگه دارد. برخی فعالان بازار نیز بر این باورند که سیاستگذار از طریق مبادلات ارزی قیمت دلار را در بازار آزاد کنترل کرد، اما رشد تقاضا که تحت تاثیر نگرانی از افزایش انتظارات تورمی پس از نتیجه انتخابات بود، مانع از کاهش قیمت اسکناس های آمریکایی شد.

تحلیلگران بازار مالی می گویند در صورت سقوط قیمت دلار به انتهای کریدور ششم، احتمال شکسته شدن خط حمایت و بازگشت به کریدور پایین وجود دارد.

ارزهای اصلی همراه با دلار مسدود شدند

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۶ هزار و ۸۹۰ تومان است و قیمت نسبت به روز دوشنبه تغییری نداشته است. قیمت تتر در چند روز گذشته با افزایش و کاهش ۲۰۰ تومانی بین دو کانال ۶۱ تا ۶۲ هزار تومان در نوسان بود و امروز نیز با همین افزایش به کانال ۶۲ هزار تومان صعود کرد.

لازم به ذکر است روز سه شنبه اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز ۴۳ هزار و ۱۰۶ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا