طلا و ارز

قیمت دلار امروز 12 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با نوسان فزاینده ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کانال هشتم کریدور پنجم معامله شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز امروز متعادل است. معامله گران بر این باورند که بازار ارز تحت کنترل سیاست گذار است و با سیاست های پولی بازارساز محدود شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در افتتاحیه بازارها و در اولین روز از هفته دوم است. خرداد با افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در نوسان است. در لحظه تنظیم این مطلب، دلار در سطوح بالای کانال هشتم کریدور پنجم در نوسان است.

اسکرین شات 2024-06-01 در 12:47:12 ب.ظ

محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی هفته گذشته بر یکسان سازی نرخ دلار و نزدیک بودن بازار آزاد به دلار دولتی تاکید کرد. معامله گران بر این باورند که توقف قیمت دلار در روزهای اخیر به دلیل دستکاری ارزی توسط سیاستگذاران برای توقف قیمت است. آنها معتقدند بانک مرکزی قصد دارد قیمت دلار دولتی و دلار آزاد را به هم نزدیک کند. لازم به ذکر است قیمت اسکناس و حواله دلار امروز بیش از ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

قیمت کانال تتر ۵۹۰۰۰ تومان کاهش یافت

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز بدون تغییر است و ۱۶۰۰۰ ۳۰ تومان معامله می شود. قیمت تتر با ۱۰۰ تومان کاهش کانال ۵۹ هزار تومانی را از دست داد و ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می شود.

قیمت پوند انگلیس ۷۴ هزار و ۹۶۰ تومان با ۲۰۰ تومان افزایش و یورو با ۴۰۰ تومان افزایش ۶۳ هزار و ۸۹۰ تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا