طلا و ارز

قیمت دلار امروز 13 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز در انتهای کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این اسکناس از سقف قیمتی فاصله گرفته اما توسعه تقاضا موجب افزایش تدریجی بازار ارز شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز یکشنبه با ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته در انتهای کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی افتتاح شد، اما در زمان نگارش این مطلب به تدریج افزایش یافت. این محاسبه دلار همراه با رشد تقاضا در اواسط مرحله دوم کانال است. کریدور نهم ۵۰۰۰۰ تومان تعیین شده است.

اسکرین شات 3 مارس 2024 ساعت 11:42:04 ق.ظ

معامله گران رشد تقاضا در پایان سال را دلیل روند افزایشی قیمت دلار و سایر ارزهای اصلی در بازار عنوان می کنند. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند روزهای پایانی سال آخرین فرصتی است که مردم بدون ترس از اداره مالیات در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنند.

قیمت درهم امروز یکشنبه ۱۳ اسفند با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۱۶۰۰۰ ۵۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس ۲۵۰ تومان کاهش یافت و ۷۴ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با ۱۵۰ تومان کاهش به ۶۴ هزار و ۱۳۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا