طلا و ارز

قیمت دلار امروز 13 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار با افزایش ۶۰۰ تومانی بازگشایی شد و کانالی در کریدور پنجم پیشروی کرد. روند قیمت‌ها در بازارهای مالی با وجود تعطیلی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه رو به افزایش است و معامله‌گران انتظار دارند احتمال تصویب قطعنامه ضدایرانی در جلسه فردای شورای حکام بر این موضوع تأثیر بگذارد.



به گزارش ایران تحلیل، در دومین روز از هفته نیمه تعطیلات جاری، قیمت دلار در کریدور پنجم یک کانال ۶۰۰ تومان افزایش یافت و وارد روند صعودی شد. امروز قیمت دلار در نیمه زیرین کانال نهم کریدور پنجم در حال معامله است.

اسکرین شات 2024-06-02 در 12:20:29 ب.ظ

معاملات بازار ارز در انتظار اخبار سیاسی است

اگرچه تجار به برخی اخبار غیررسمی درباره مذاکرات ایران و آمریکا در عمان در هفته گذشته خوشبین بودند، اما اخباری مبنی بر تجدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران و احتمال تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در نشست عادی شورای حکام مطرح شد. خداحافظ، خوش بینانه معامله گران به آینده خوش بین هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، الگوی رفتاری دلار در هفته های اخیر تکرار روندهای قبلی است. آنها معتقدند هر زمان که دلار به سقف های قیمتی می رسد، در یک دوره معین ۳۰ درصد اصلاح قیمت می شود. آنها نیمه کریدور پنجم و ششم را به ترتیب حد پایین و بالای فعلی قیمت دلار می دانند.

قیمت تتر در کانال ۵۸۰۰۰ تومان باقی ماند

لازم به ذکر است قیمت درهم در حال حاضر ۱۶۰۰۰ ۱۰۰ تومان و ۷۰ تومان افزایش یافته است. تتر با قیمت ۵۸۹۰۰ تومان بدون تغییر قیمت معامله می شود.

لازم به ذکر است قیمت اسکناس و حواله دلاری امروز تغییری نکرده است. اسکناس دلار ۴۵ هزار و ۱۸۲ تومان و حواله دلار ۴۲ هزار و ۱۸۷ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا