طلا و ارز

قیمت دلار امروز 14 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با ۶۰۰ تومان افزایش افتتاح شد. اسکناس دلار از سقف قیمتی کمتر از ۱۰۰ تومان است و از کریدور ۵۰ هزار تومانی خارج می شود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان افزایش باز شد. در زمان نگارش این مقاله، اسکناس دلار در حال افزایش است و در یک کریدور بالاتر در معاملات پس زمینه معامله می شود. قیمت دلار در نیمه راه کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

اسکرین شات 4 مارس 2024 در 12:08:01 ب.ظ

فعالان بازار فارکس معتقدند که حرکت صعودی دلار تحت تاثیر رشد تقاضا است. آنها می گویند بازارساز تلاش می کند تا عرضه و تقاضا را از طریق نرخ ارز متعادل نگه دارد، اما روزهای پایانی سال زمان حساسی است و تاکنون نتوانسته قیمت را کنترل کند.

پیش از این تحلیلگران بازار مالی کف قیمت دلار را حدود ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان فرض می کردند، اما با مفروضات فعلی به نظر می رسد کف قیمتی این محاسبه تا حد ۵۶ هزار تومان افزایش یافته است.

پوند گران شد

قیمت درهم امروز با ۱۸۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته افتتاح شد. درهم در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۱۶۲۳۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۵۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵۹۹۵۰ تومان است.

لازم به ذکر است امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اسکناس و حواله دلار بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلاری ۳۹ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا