طلا و ارز

قیمت دلار امروز 14 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



درهم از ۱۵۰۰۰ تومان به کانال برگشت



قیمت دلار امروز با روند نزولی باز شد و سایر ارزها مانند درهم نیز روند نزولی را ثبت کردند. معامله گران به احتمال افزایش قیمت ها در بازارهای مالی با وجود حمله نیروهای آمریکایی به شرق سوریه اشاره کردند، اما جهت گیری بازار ارز در جهت نزولی بود.



به گزارش ایران تحلیل، در آغاز معاملات اولین روز هفته، قیمت دلار با وجود افزایش ریسک های سیاسی، روندی نزولی داشت و وارد کانال پایین شد.

اسکرین شات 3 فوریه 2024 در 12:05:34 ب.ظ

قیمت درهم که در آخرین روز هفته گذشته به کانال ۱۶۰۰۰ تومان رسید امروز شنبه ساعت ۱۴ است. بهمن در ابتدای معاملات روند نزولی داشت و وارد کانال ۱۵ هزار تومان شد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۱۵ هزار و ۸۹۰ تومان معامله می شود.

علاوه بر این، قیمت پوند انگلیس که در آخرین معاملات هفته گذشته در آستانه کانال ۷۵ هزار تومان قرار داشت، روندی نزولی دارد و ۷۳ هزار و ۳۳۰ تومان معامله می شود. یورو با افت ۷۰۰ تومانی با قیمت ۶۲ هزار و ۷۳۰ تومان معامله می شود.

قیمت تتر نیز به موازات روند نزولی قیمت ارز در بازارهای مالی در روند نزولی قرار گرفته و کانال ۵۸ هزار تومانی را از دست داده است. تتر در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شد.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. انتشار این اوراق بدون تغییر قیمت ادامه خواهد داشت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا