طلا و ارز

قیمت دلار امروز 14 تیر 1403

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار کریدور ششم را از دست داد و یک کانال افزایش یافت. معامله گران انتظار دارند در صورتی که نظرسنجی ها احتمال انتخاب یک نامزد تندرو را بیشتر نشان دهد، دلار گرانتر شود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار روز پنجشنبه با افزایش ۸۰۰ تومانی باز هم افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، اسکناس آمریکا در نیمه اول کانال اول کریدور ششم در حال معامله است.

تصویر 4 جولای 2024 در 12:47:20 ب.ظ

معامله گران بیشتر به نوسانات درهم و تتر نسبت به بازار ارز توجه می کنند و می گویند ریتم حرکت دلار در هفته گذشته مربوط به اخبار انتخاباتی بوده است. به گفته آنها، هرگاه احتمال رای دادن به کاندیدای رادیکال‌تر افزایش می‌یابد، قیمت دلار به میزان محدودی افزایش می‌یابد و هر زمان که احتمال رای دادن به یک کاندیدای معتدل افزایش می‌یابد، دلار به میزان محدودی کاهش می‌یابد.

فعالان بازار فارکس می گویند این احساسات القایی منجر به تشنج در بازار ارز در هفته گذشته شد. پیشنهاد آنها به معامله گران این بود که تا زمان مشخص شدن انصراف از انتخابات، در بازار ارز خرید و فروش نکنند.

ارزهای اصلی سقوط کردند

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۶ هزار و ۶۷۰ تومان و نسبت به روز چهارشنبه ۱۰۰ تومان افزایش داشته است. قیمت تتر امروز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و روی ۶۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ایستاد.

لازم به ذکر است روز سه شنبه اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۱۶۷ تومان و حواله دلار نیز ۴۳ هزار و ۱۰۶ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا