طلا و ارز

قیمت دلار امروز 14 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت درهم امارات از ۱۷ هزار تومان گذشت



قیمت دلار در آغاز معاملات نقدی در اولین روز فعالیت بازار پس از تعطیلات نوروزی که با حمله هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق همراه بود، سقف تاریخی را شکست.



به گزارش ایران تحلیل، پس از تعطیلات نوروزی پیش بینی می شد قیمت دلار روزهای باقی مانده از دومین هفته سال را در رکود سپری کند اما تنش های سیاسی دوباره به اهرمی برای رشد قیمت دلار تبدیل شد.

اسکرین شات 2 آوریل 2024 در 12:29:48 ب.ظ

افزایش بیش از هزار تومانی قیمت دلار امروز در حالی رخ داد که رشد تقاضا در بازار آزاد چندان چشمگیر نیست. قیمت دلار در لحظه تنظیم این مطلب در انتهای کانال دوم کریدور ششم قرار دارد و در معاملات غیرنقدی به کانال بالاتری صعود کرده است.

روز گذشته ساختمان کنسولگری ایران در دمشق هدف حمله هوایی قرار گرفت. در این حمله تعدادی از اعضای سپاه و کارکنان کنسولگری کشته شدند و به ساختمان و خودروها آسیب جدی وارد شد. همین مشکل باعث جهش رشد قیمت دلار شد و سایر ارزهای اصلی نیز افزایش قابل توجهی را ثبت کردند.

درهم ۱۷۰۰۰ تومان شد

قیمت درهم امروز دوباره با روندی صعودی آغاز شد و به کانال ۱۷ هزار تومان رسید. درهم در لحظه نگارش با قیمت ۱۷۰۰۰ و ۴۰ تومان معامله می شود. تتر نیز ۶۳۵۵۰ تومان است.

لازم به ذکر است که قیمت اسکناس و حواله دلاری با افزایش قیمت ۴۳ هزار و ۴۶۲ تومان و حواله دلاری ۴۰ هزار و ۵۴۲ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا