طلا و ارز

قیمت دلار امروز 16 آذر ۱۴۰۲/ بازار ارز افزایشی شد

به گزارش ایران تحلیل:




قیمت دلار دیروز به انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی رسید اما امروز از این محدوده فاصله گرفته و حتی در ساعاتی از روز به وسط کانال رسیده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۶ آذر روند صعودی را نشان می دهد و ارز آمریکایی صبح امروز بین ۵۰ هزار تا ۲۲۰ تا ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان در بازار معامله می شود.

این در حالی است که بر اساس اعلام برخی کانال های تلگرامی، روز گذشته چهارشنبه پانزدهم، آغاز معاملات بازار ارز با قیمت ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان انجام شد. محدوده پایین و بالایی قیمت دلار نیز ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان و ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین شد. آخرین معامله پشت خط با قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

امروز در این کانال ها دلار با قیمت ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان آغاز شد و در همین محدوده معامله می شود. قیمت فعلی دلار فردا ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان است.

پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار در روزهای اخیر کاهش یافت و تا ۵۰ هزار تومان به انتهای کانال رسید. در حالی که برخی کارشناسان احتمال ورود نرخ ارز به کانال ۴۹ هزار تومانی را کم می دانستند، امروز قیمت دلار از کف کانال ۵۰ هزار تومانی فاصله گرفت.

کارشناسان اقتصادی و مالی بر این باورند که اگرچه بازارساز با استفاده از خبردرمانی سعی در کاهش نرخ ارز دارد، اما شاخص های اقتصادی در مسیر دیگری حرکت می کنند و اکنون نوعی تضاد این دو باعث نوسانات قیمت دلار شده است. در این میان ارزش ذاتی دلار نیز رو به رشد است و آینده بازار به نتیجه جنجال و اخبار سیاسی مذکور بستگی دارد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا