طلا و ارز

قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در آغاز سومین هفته معاملات اردیبهشت، کاهش. کاهش ۵۰۰ تومانی این اوراق به دلیل خوش بینی معامله گران به تصمیمات سیاسی بود. آنها امیدوارند سفر گروسی به تهران سرآغاز توافقات جدید در مورد برجام باشد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۵ شهریور است اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ با ۵۰۰ تومان تخفیف بازگشایی شد. در طبقه راهرو ششم، یک دلار از پلکان معامله می شود.

اسکرین شات 5 مه 2024 در 12:24:16 ب.ظ

اصلی ترین خبری که توجه تجار را به خود جلب کرده سفر گروسی به تهران و امید به بهبود روابط سیاسی و اقتصادی و کاهش تحریم ها است. به همین دلیل فعالان بازار ارز به هر نوع مبادله ای ناامید هستند و معتقدند قیمت دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی بازخواهد گشت.

اگرچه اقتصاددانان همواره بر رشد تورم و افزایش انتظارات تورمی تاکید دارند، اما روابط سیاسی مطلوب را اهرمی برای بهبود وضعیت اقتصادی می دانند.

قیمت تتر ۶۱۲۰۰ تومان بود

قیمت درهم امروز با ۲۲۰ تومان کاهش به ۱۶۶۸۰ تومان معامله می شود. تتر با قیمت ۶۱۲۰۰ تومان معامله می شود و ۷۵۰ تومان کاهش یافته است.

لازم به ذکر است اسکناس دلار و حواله امروز برخلاف بازار آزاد بیش از ۱۰۰ تومان افزایش یافته است. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا