طلا و ارز

قیمت دلار امروز 16 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار سومین روز هفته را با کاهش ۴۰۰ تومانی آغاز کرد. فراز و نشیب های این اسکناس از ابتدای هفته تا امروز ادامه داشته و برخی از فعالان بازار ارز معتقدند که سیاست های ارزی باعث کاهش قیمت ارز شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در سومین روز هفته به سطح چهارم کریدور ۵۰ هزار تومان بازگشت و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

اسکرین شات 5 فوریه 2024 در 12:35:09 ب.ظ

معامله گران بازار ارز در روزهای اخیر به طور مستمر به اخبار و سیگنال های بانک مرکزی توجه داشته اند و اخبار مربوط به درگیری های خاورمیانه چندان مورد توجه فعالان ارزی قرار نگرفته است. سه روز گذشته شاهد کاهش چهار سطحی قیمت اسکناس آمریکایی بوده ایم و دستکاری ارزی سیاستگذاران برای متعادل کردن عرضه و تقاضای ارز، بسیاری از معامله گران را به احتیاط واداشته است.

قیمت درهم که دیروز در کف کانال ۱۵۰۰۰ تومان معامله شد امروز دوشنبه روی ۱۶ است. بهمن، وارد کانال ۱۴۰۰۰ تومان شد و در لحظه نگارش با قیمت ۱۴۰۰۰ و ۸۳۰ تومان معامله می شود. همچنین قیمت پوند انگلیس با افت به کانال ۶۸ هزار تومان ۶۸ هزار و ۷۲۰ تومان معامله می شود و یورو نیز در انتهای کانال ۵۸ هزار تومان معامله می شود. قیمت تتر امروز کاهش یافته و با قیمت ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است، قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. . انتشار این اوراق بدون تغییر قیمت ادامه خواهد داشت.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا