طلا و ارز

قیمت دلار امروز 16 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار روز چهارشنبه پس از دو روز تعطیلی متوالی با کاهش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد. دلار امروز یک پله پس از کاهش تقاضا در بازار نیمه معلق ارز در کریدور پنجم کاهش یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در پنجمین روز هفته با کاهش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک پله سقوط کرد. روند نزولی قیمت دلار این نت را در سطوح بالای کانال هشتم کریدور پنجم قرار داد.

اسکرین شات 5 ژوئن 2024 در 12:16:29 ب.ظ

آیا بازار ارز تاثیر تحریم ها را پیش بینی می کرد؟

معامله گران بازار ارز را یک انتظار می دانند و معتقدند چهارشنبه و پنجشنبه بین روزهای تعطیل است، عملا بازار ارز رونق خود را از دست داده و بازار آرام است. معاملات در پایین ترین سطح خود قرار دارد و معامله گران ترجیح می دهند منتظر نتیجه جلسه شورای حاکم ECB باشند که روز جمعه به پایان می رسد.

در روزهای اخیر احتمال اتخاذ قطعنامه علیه ایران در جلسه ادواری شورای حکام مطرح شد و موضوعی که باعث پیش بینی بازار ارز شد. اما کارشناسان اقتصادی تاثیر اعمال مجدد تحریم ها و قطعنامه ها علیه ایران را کوتاه مدت می دانند و تصور می کنند این فشار حداکثری تاثیر عمده ای بر وضعیت اقتصادی کشور نخواهد داشت.

ارزهای اصلی سقوط کردند

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۶۰۰۰ ۱۸۰ تومان است و نسبت به روز دوشنبه تغییری نداشته است. قیمت تتر با افت ۱۵۰ تومانی به ۵۸ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

لازم به ذکر است که قیمت اسکناس و حواله دلاری امروز تغییری نکرده است. اسکناس دلار ۴۵ هزار و ۱۸۲ تومان و حواله دلار ۴۲ هزار و ۱۸۷ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا