طلا و ارز

قیمت دلار امروز 17 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار در انتهای کریدور ششم با کاهش محدود معامله شد. خبر سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران از هفته گذشته به کاهش تدریجی قیمت دلار منجر شد و معامله گران را نسبت به کاهش قیمت ها خوشبین کرد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برای دومین روز متوالی کاهش یافت و در پایین کریدور ۶ در رده های پایینی معامله می شود.

اسکرین شات 6 مه 2024 ساعت 12:07:40 ب.ظ

تاجران چماق برداشتند

کاهش ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در انتهای کریدور ششم، دلالان را مجبور به ورود به بازار کرده است. معترضان بازار امیدوارند پس از سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، گشایش های سیاسی قیمت دلار را به کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگرداند.

تحلیلگران سیاسی سفر گروسی به ایران را به عنوان تمایل تهران و طرف مقابل برای احیای برجام تفسیر می کنند. آنها می گویند با رفع نگرانی های هسته ای، گشایش های اقتصادی نیز رخ خواهد داد.

قیمت تتر ۶۰۰۰۰ تومان

قیمت درهم امروز با ۱۰ تومان کاهش محدود به ۱۶ هزار و ۶۷۰ تومان معامله می شود. تتر با افت ۱۰۰ تومانی به انتهای کریدور ۶۰ هزار تومانی بازگشت و ۶۰ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است اسکناس و حواله دلار امروز بر خلاف بازار آزاد ۱۵۰ تومان افزایش یافت. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان فروخته شد.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا