طلا و ارز

قیمت دلار امروز 17 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با افزایش محدود باز شد. معامله گران عرضه و تقاضا را متعادل می دانند و بر این باورند که نیم کریدور ۵۰ هزار تومانی نشان دهنده سقف جدید قیمت دلار است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در یک روند صعودی محدود بازگشایی شد. این افزایش قیمت منجر به تغییر کانال اسکناس های آمریکایی نشد. به نظر می رسد دلار در روزهای آینده با روندی نوسانی به یک کران پایینی جدید خواهد رسید. معامله گران انگیزه های کوچک فزاینده بازار ارز را نتیجه تلاش سیاست گذاران می دانند.

اسکرین شات 6 فوریه 2024 در 12:13:44 ب.ظ

قیمت درهم امروز سه شنبه هفدهم بهمن ۱۰۰ تومان افزایش یافت و در کانال ۱۵۰۰۰ تومان پیش رفت. درهم امارات در زمان نگارش این مطلب بین ۱۵۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان معامله می شود. تتر نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان وارد کانال ۵۵ هزار تومانی شد و ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با ۳۰۰ تومان افزایش به کانال ۶۹ هزار تومان رسید و ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با افزایش ۱۰۰ تومانی افتتاح شد و با قیمت ۵۹ هزار و ۲۲۰ تومان معامله می شود.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۰ تومان است. امروز این اسکناس ها یک تومان تخفیف داشت.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا