طلا و ارز

قیمت دلار امروز 17 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار در اولین گام های کانال اول کریدور ششم با کاهش ۵۰۰ تومانی معامله می شد. قیمت تتر در روز چهارشنبه نسبت به دلار ضعیف عمل کرد و کاهش دیگری را ثبت کرد. روند نزولی قیمت اسکناس دلار تحت تاثیر تعطیلی بانک های پایتخت قرار گرفت.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در ابتدای معاملات در پنجمین روز هفته با افت ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و خود را در نیمه زیرین کانال ابتدایی کریدور ششم قرار داد.

اسکرین شات 7 آگوست 2024 در 12:12:57 ب.ظ

در پی تعطیلی بانک ها در روز چهارشنبه، قیمت دلار روند نزولی داشت. با تصمیم دولت، فعالیت مراکز دولتی در روز چهارشنبه ۲۷ در ۱۳ استان کشور متوقف شد. مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ صبح است و دفاتر استان های تهران و البرز نیز به دلیل شرایط جدید تعطیل هستند.

لازم به ذکر است که با توجه به ناآرامی های سیاسی اخیر، فعالان بازار تمایلی به ریسک روی دارایی های خود ندارند و تا روشن شدن اخبار معطل مانده اند. ضمن اینکه امروز صرافی نیز تعطیل است و این مشکل بر ریتم نزولی دلار تاثیر گذاشته است.

تتر ۶۰۰ تومان ارزان شد

قیمت درهم امروز به سطح ۱۶۵۰۰ تومان رسید. قیمت تتر روز چهارشنبه ۶۰۰ تومان کاهش یافت و روی ۶۱۱۵۰ تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است روز سه شنبه اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۴۹۶ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۴۹۲ تومان فروخته می شد و امروز این بازار نیز تعطیل است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا