طلا و ارز

قیمت دلار امروز 18 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی در نیم کریدور ۵۰ تومان افتتاح شد. معامله گران معتقدند که این اسکناس در روند نوسانی به پایین ترین حد خود رسیده است و این محدوده قیمتی خواسته سیاست گذاران است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با نوسان نزولی محدود بازگشایی شد. این اسکناس از ابتدای هفته در نیم دالان ۵۰ هزار تومانی در نوسان بود.

اسکرین شات 7 فوریه 2024 در 11:45:58 ق.ظ

دلار در دو روز گذشته حرکت قیمتی خاصی نداشته و با نوسانات محدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی در روند نوسانی معامله می شود. اگرچه برخی معامله گران رشد تقاضا در روزهای پایانی سال را دلیل روند صعودی قیمت ها می دانند، اما همچنان دست سیاست گذار بر گلوی دلار است و نهاد تصمیم گیر نبض بازار را در دست دارد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند فنر فشاری دلار همچنان در دست سیاستگذاران است، اما خروج فزاینده سرمایه از کشور دلیل اصلی روند صعودی این اسکناس در بلندمدت خواهد بود.

پوند انگلیس در آستانه کانال ۷۰ هزار تومانی قرار گرفت

امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن قیمت درهم با افت ۳۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۱۵ هزار و ۱۷۰ تومان معامله می شود. تتر با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته روی ۵۵۰۰۰ ۱۰۰ تومان قرار دارد.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. قیمت این اسکناس امروز یک تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا