طلا و ارز

قیمت دلار امروز 18 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






در آخرین روز هفته، نرخ دلار در محدوده معاملاتی روز گذشته قرار گرفت و نوسان محدود ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی را تجربه کرد. برخی معامله گران بر این باورند که حرکت قیمت دلار در دو روز اخیر تحت تاثیر سیاست های دولت از جمله تعطیلی ادارات و بانک ها به بهانه گرمای هوا است.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در آخرین روز کاری هفته سوم مرداد معاملات با نوسانات محدود در نیمه پایین کانال اول از کریدور ششم انجام شد. این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت این اسکناس در روز چهارشنبه کاهش یافت و بازار رغبت چندانی نداشت. معامله گران گرمای هوا، اخبار و بلاتکلیفی سیاسی و تلاش بانک مرکزی برای آزادسازی بازار تقاضا را از دلایل عملکرد ضعیف اسکناس دلار می دانند.

قیمت ارز امروز 18 است مرداد 1403 در بازار آزاد

لازم به ذکر است امروز قیمت تتر نیز مانند دلار نوسانات محدودی را از خود نشان داد و در راستای این اسکناس بود. قیمت درهم در روز پنجشنبه افزایش محدودی را ثبت کرد.

هفته گذشته واکنش احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی در پی ترور هنیه اسماعیلی در تهران سیگنال های متفاوتی را در بازارهای مالی به راه انداخت. این مشکل باعث سردرگمی تاجران هر نوع مبادله ای شد. زیرا روند اخبار اعم از مثبت و منفی، ریتم متفاوتی به قیمت دلار خواهد داد. به همین دلیل، معامله گران تمایلی به ریسک دارایی های خود در شرایط نامشخص ندارند.

قیمت تتر بر اساس دلار بود

قیمت درهم با ۲۰۰ تومان افزایش به سطح ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. قیمت تتر روز پنجشنبه ۱۵۰ تومان افزایش یافت و روی ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان ایستاد.

لازم به ذکر است روز سه شنبه اسکناس دلار ۴۸ هزار و ۴۹۶ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۴۹۲ تومان فروخته شد و قیمت تغییر نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا