طلا و ارز

قیمت دلار امروز 19 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار با افزایش تدریجی به آخرین کانال کریدور پنجم صعود کرد. برخی معامله گران معتقدند این افزایش قیمت تحت تاثیر انتشار مصوبه شورای حکام علیه ایران خواهد بود. اما به نظر می رسد دلار مانند هفته های گذشته در محدوده خاصی گیر کرده است و این روند صعودی و نزولی در بازار عادی است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار از کریدور پنجم تا مرحله اول شبکه نهم ۴۰۰ تومان افزایش یافت. برخی معامله گران این افزایش قیمت را به مسائل سیاسی مرتبط می دانند و معتقدند تصویب قطعنامه ای علیه ایران در جلسه هفته گذشته شورای حکام باعث افزایش تقاضا و گرانی دلار شد. اما با وجود تعادل عرضه و تقاضا و حضور پررنگ بازارساز در بازار ارز، دلار همچنان در محدوده مشخصی گیر کرده و این روند صعودی و نزولی طبیعی در بازار است.

اسکرین شات 8 ژوئن 2024 در 12:21:17 ب.ظ

دلار مبادله ای گران شد

رئیس کل بانک مرکزی در هفته های اخیر بار دیگر بر سیاست تک نرخی شدن دلار تاکید کرد و در روزهای اخیر قیمت دلار در بازار آزاد در محدوده مشخصی، قیمت اسکناس و دلار در نوسان بوده است. حواله ها در حال افزایش است امروز نیز مانند روزهای هفته گذشته، قیمت حواله دلاری بیش از ۱۰۰ تومان افزایش یافت. به نظر می رسد سیاستمداران با این اقدام می خواهند به هدف یکنواختی قیمت دلار برسند.

قیمت درهم با افزایش قیمت دلار تهران همزمان شد

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۶ هزار و ۲۸۰ تومان و نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان افزایش داشته است. قیمت تتر با ۴۰۰ تومان افزایش ۵۹ هزار و ۱۵۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۷۵ هزار و ۴۱۰ تومان، یورو ۶۴ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا