طلا و ارز

قیمت دلار امروز 19 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار در گشایش بازار با افزایش ۵۰ تومانی معامله می شد. هفته گذشته دلار ۵۰ تومان تحمل داشت. معامله گران همچنین به احتمال بازگشت قیمت این اسکناس به مراحل پایانی کانال ۵۰ هزار تومانی اشاره می کنند.



به گزارش ایران تحلیل، در اولین معامله نقدی امروز قیمت دلار با گپ مثبت آغاز شد و نسبت به روز دوشنبه ۵۰ تومان تغییر قیمت داشت. اسکناس دلار در روزهای یکشنبه و دوشنبه دچار مشکل شد و امروز با رشد محدود ۵۰ تومانی در کانال ۵۱ هزار تومانی معامله شد. در لحظه تنظیم این مطلب، دلار با قیمت ۵۱۰۰۰ ۵۰ تومان معامله می شود.

قیمت 19 تومان

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با اخبار مثبت دلار می تواند وارد کانال های قیمت پایین تری شود و اگر چنین خبری اتفاق نیفتد، قیمت این اسکناس دوباره افزایش می یابد. آنها در روزهای اخیر با اشاره به تورم و افزایش تقاضا برای واردات، روند صعودی بازار ارز را پیش‌بینی کرده بودند و به تطبیق صنایع بالادستی کشور با دلار گران‌تر اشاره کردند.

کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند دلار تا پایان سال بین ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان در نوسان باشد. آنها این عدد را کمتر از تعداد واقعی اسکناس آمریکا می دانند و محدوده قیمتی ۶۶ تا ۶۸ هزار تومان را قیمت واقعی دلار می دانند.

امروز سه شنبه قیمت دلار در بازارهای اطراف افزایش یافت. قیمت دلار سلیمانیه ۵۰ هزار و ۸۳۰ تومان بود. دلار هرات ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۵۰ هزار و ۶۲۰ تومان معامله شد. درهم امارات با ۹۰ تومان افزایش با قیمت ۱۴۰۰۰ ۳۰ تومان معامله شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا