طلا و ارز

قیمت دلار امروز 20 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با روند نزولی باز شد. این کاهش، دلار را که یک هفته در کریدور ششم معلق بود، وارد کریدور ۵۰ هزار تومانی کرد. اقتصاددانان بازگشت قیمت دلار را پیش بینی کرده بودند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی به کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشت. کاهش قیمت دلار تحت تاثیر دستکاری ارزی سیاستگذاران در حالی است که تقاضا در بازار ارز همچنان بالاست. در لحظه نگارش این مطلب، دلار در نیمه بالای کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی در نوسان است.

اسکرین شات 10 مارس 2024 در 11:53:27 ق.ظ

در روزهای اخیر برخی از فعالان بازار ارز بازگشت دلار به کریدور پایین را پیش بینی کرده بودند. به گفته آنها، سیاستگذار یک سال تمام تلاش کرده قیمت دلار را کنترل کند، بنابراین تا پایان سال اجازه نمی دهد قیمت اسکناس آمریکایی در کریدور ششم باقی بماند.

لازم به ذکر است که بازارهای جهانی امروز تعطیلات آخر هفته را سپری می کنند و حرکت قیمت طلا و ارزهای دیجیتال تاثیری بر بازار ارز نداشته است.

درهم افتاد

قیمت درهم امروز با ۳۸۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته افتتاح شد. درهم در لحظه نگارش این مقاله با قیمت ۱۶۱۷۰ تومان معامله می شود و روند نزولی را به تدریج نشان می دهد. تتر با کاهش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته کانال ۶۰ هزار تومانی را از دست داد و در ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است اسکناس ها و حواله های دلاری امروز با افزایش قیمت ها بازگشایی شد. اسکناس دلار با حق بیمه ۳۶ تومان به ارزش ۴۳ هزار و ۱۳۱ تومان فروخته شد. همچنین حواله دلار با ۳۴ تومان افزایش یعنی ۴۰ هزار و ۱۵۹ تومان عرضه شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا