طلا و ارز

قیمت دلار امروز 20 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






در آغاز معاملات پنجمین روز هفته، قیمت دلار در کریدور پنجم یک کانال ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش یافت. پیش از این، معامله گران گفته بودند که کاهش بیشتر قیمت دلار منجر به افزایش تقاضا شده است. اکنون باید مشخص شود که با ادامه معاملات در روز چهارشنبه، بازارساز با افزایش عرضه، تقاضا را مهار خواهد کرد؟



به گزارش افق میهن، نرخ دلار در آغاز معاملات روز چهارشنبه با کاهش قیمت بهبود یافت و در کانالی عقب نشینی کرد. در زمان نگارش این مقاله، این اسکناس در آخرین سطوح کانال هشتم کریدور ۵ در حال معامله است.

بررسی های خبرنگار افق میهن حاکی از تعادل بین عرضه و تقاضا است. برخی از معامله گران حرفه ای بازار می گویند بازارساز از رکود در روزهای ابتدایی محرم استفاده کرد و با تزریق ارز قیمت دلار را پایین آورد.

در روزهای اخیر کارشناسان اقتصادی تاکید کرده اند که سیاستگذار قصد دارد دلار را با کمترین نرخ به دولت بعدی تحویل دهد و معتقدند روند نزولی بازار تحت تاثیر این تصمیم قرار خواهد گرفت.

اسکرین شات 10 ژوئیه 2024 در 12:18:43 ب.ظ

درهم آماده سقوط به ۱۵۰۰۰ تومان است

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم با افت ۶۰ تومانی به ۱۶۰۰۰ تومان به انتهای کانال رسید و با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان آماده بازگشت به کانال است. این اسکناس در زمان نگارش این مطلب ۱۶۰۰۰ ۵۰ تومان معامله می شود. قیمت تتر در روز چهارشنبه با کاهش ۹۰۰ تومانی دلار همراه شد و کانالی افت کرد و روی ۵۸ هزار و ۸۵۰ تومان ایستاد.

لازم به ذکر است اسکناس دلار روز چهارشنبه ۴۶ هزار و ۴۵۹ تومان و حواله دلار نیز ۴۳ هزار و ۳۷۹ تومان فروخته شد و قیمت برخلاف دو روز گذشته تغییری نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا