طلا و ارز

قیمت دلار امروز 20 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز در کریدور ششم یک پله سقوط کرد و نزدیک به هزار تومان کاهش یافت. معامله گران دخالت تصمیم گیران سیاسی در بازار را دلیل کاهش قیمت دلار می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در سومین روز هفته کاهشی را در معاملات نقدی ثبت کرد. این اسکناس از روز دوشنبه از پله چهارم راهرو ششم آغاز و با فرود پلکانی به آخرین پله های کانال سوم این راهرو بازگشت.

تصویر 8 آوریل 2024 در 12:41:13 ب.ظ

در حالی که صورتحساب آمریکا نیمه تعطیلات هفته گذشته را با افزایش شدید سپری کرد، این هفته با کاهش های سرسام آور از این مسیر باز می گردد. محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی عصر دیروز سرانجام پس از یک هفته افزایش شدید قیمت در بازارهای مالی به نوسانات نرخ ارز پاسخ داد و افزایش قیمت دلار را کوتاه مدت توصیف کرد.

معامله گران انتظار دارند بازدهی قیمت دلار تا پایان هفته ادامه داشته باشد اما این کاهش به شدت افزایش قیمت نخواهد بود و تدریجی و محدود خواهد بود.

ارزهای اصلی سقوط کردند

قیمت درهم امروز با افت ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. درهمی در زمان نگارش این مقاله ۱۷۳۰۰ تومان معامله می شود. قیمت تتر در ابتدای معاملات امروز با ۱۰۰۰ تومان کاهش روی ۶۳۹۰۰ تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است امروز اسکناس و حواله دلار ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلاری ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان فروخته شد و قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا