طلا و ارز

قیمت دلار امروز 21 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با کاهش ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومانی در کریدور پنجم مواجه شد. معامله گران انتظار دارند با حمایت درهم، دلار کاهش یابد. آنها احتمال بازگشت این صورت حساب به کانال هفتم کریدور ۵ را در معاملات بک لاین روز جمعه نشان می دهند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار در ابتدای معاملات در آخرین روز هفته با روند نزولی باز شد. در لحظه تنظیم این مطلب، اسکناس دلار در سطح اول کانال هشتم کریدور پنجم در حال معامله است.

این لایحه در هفته سوم تیر متاثر از اعلام نتایج انتخابات و آرامش سیاسی حاکم بر بازارهای مالی، همواره ریتم نزولی در تلاش بازارساز وجود داشت.

اسکرین شات 2024-07-11 در 12:32:47 ب.ظ

آیا روند کاهشی دلار ادامه خواهد داشت؟

معامله گران معتقدند رکود محرم با کمک بازارساز به وجود آمد تا از طریق تزریق ارز، نگاهی بدبینانه به قبض آمریکا داده شود.

اقتصاددانان حدس می زنند که حد پایین اسکناس دلار در وسط کریدور پنجم است. آنها معتقدند که دلار تحت تأثیر خوش بینی سیاسی و کاهش انتظارات تورمی وارد یک روند نزولی کوتاه مدت شده است. با این حال، آنها این روند نزولی را طولانی مدت نمی بینند. به گفته تحلیلگران اقتصادی، متغیرهای اقتصادی به هدف خود عمل می کنند و چشم انداز میان مدت و بلندمدت دلار خوش بینانه است.

تتر ۵۸۷۵۰ تومان بود

پوند انگلیس با افت ۶۰۰ تومانی ۷۴ هزار و ۹۰۰ تومان و یورو با افت ۶۰۰ تومانی ۶۳ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است اسکناس دلار روز سه شنبه به مبلغ ۴۶ هزار و ۴۹۳ تومان و حواله دلار نیز با ۵۰ تومان افزایش به قیمت ۴۳ هزار و ۴۱۰ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا