طلا و ارز

قیمت دلار امروز 21 فروردین 1403 / نبرد بازارساز با افزایشی‌ها

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت دلار امروز با کاهش آغاز شد و در نیمه پایینی کانال سوم کریدور ششم قرار گرفت. این روندی است که از دیروز آغاز شد. با توجه به اظهارات رئیس بانک مرکزی به نظر می رسد بازارساز وارد میدان شده و با کنترل معاملات پشت خط و ورود به بازار آزاد قیمت دلار را پایین آورده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در حال کاهش است و در نیمه پایینی کانال سوم کریدور ششم قرار دارد. با این حال، گاوهای نر بازار در تلاش هستند تا قیمت دلار را بالا ببرند. بانک مرکزی هم اکنون به عنوان یک بازارساز وارد بازی شده و به گفته محمدرضا فرزین در بازار آزاد مداخله می کند تا دلار را در مسیر نزولی نگه دارد.

در عین حال کاهش نگرانی ها از درگیری نظامی ایران و رژیم صهیونیستی نیز سیگنال کاهشی به بازار ارز ارسال کرده و همزمان با ورود بانک مرکزی به بازار است.

قیمت 21 تومان

قیمت دلار امروز ۲۱ است فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت حواله دلار در مرکز مبادلات طلا و ارز ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان است. قیمت اسکناس دلار امروز ۴۳۰۰۰ ۵۶۷ تومان است. قیمت تتر امروز ۶۳۸۰۰ تومان است.

قیمت حواله درهم امروز ۱۱۰۰۰ ۶۸ تومان و قیمت اسکناس درهم ۱۱۰۰۰ ۸۶۳ تومان است. قیمت درهم در بازار آزاد امروز ۱۷۰۰۰ ۱۵۰ تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا