طلا و ارز

قیمت دلار امروز 22 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار روندی نوسانی داشت و در محدوده مشخصی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان در نوسان بود. معامله گران دستکاری ارزی سیاست گذاران را دلیل نوسانات قیمت این اسکناس می دانند و بر این باورند که نهاد تصمیم گیر قصد دارد این محدوده را برای دلار تا انتخابات آتی حفظ کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در کریدور پنجم ۶۰۰ تومان افزایش یافت. در لحظه تنظیم این مطلب، دلار در ابتدای کانال پایانی کریدور پنجم قرار دارد. معاملات پشتیبان نسبت به روز گذشته گرمتر است و روند عرضه و تقاضا در تعادل است.

اسکرین شات 2024-06-11 ساعت 12:20:40

تحلیلگران بازار مالی پایداری قیمت دلار در منطقه فعلی را بالا می دانند و معامله گران نیز معتقدند دلار آماده صعود به کانال بالاتر است و روند نزولی برای این یادداشت پیش بینی نشده است. اما این سیاست فریز ارزی نهاد دولتی است که دلار را در قفس نگه داشته است.

قیمت تتر بالاتر از دلار بود

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۶۰۰۰ ۱۸۰ تومان و نسبت به روز گذشته ۱۲۰ تومان افزایش داشته است. برخلاف روز گذشته که قیمت تتر پشت دلار بود، امروز ۲۰۰ تومان بالای این اسکناس است و ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می شود.

قیمت پوند انگلیس ۶۰۰ تومان افزایش یافته و ۷۵ هزار و ۳۹۰ تومان معامله می شود و یورو نیز با ۳۰۰ تومان افزایش ۶۳ هزار و ۷۴۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا