طلا و ارز

قیمت دلار امروز 23 آذر ۱۴۰۲ / چرا نرخ ارز تغییر چندانی نمی‌کند؟

تجارت‌نیوز زارش می‌دهد:




قیمت دلار امروز اندکی روند افزایشی دارد اما هنوز به نی مه کانال ۵۰ هزار تومانی رسیده است. بازار آینده چه می‌شود؟



به گزارش تجارتنیوز، قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۳ آذرقیمت ۵۰ هزار و ۳۷۰ یا ۵۰ یا ۴۵۰ یا بیشتر.

این دا شنبه بیست و دوم آذرقیمت ۵۰ تا ۳۲۰ قیمت ۵۰ هزار و ۳۲۰ تومان و ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان به ثبت رسیده است. قیمت ۵۰ هزار و ۳۶۰ تومان انجام شد.

امروز حدود قیمتی ۵۰ هزار و ۳۲۰ تومان آغاز ش قیمت ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان افزایش یافته است. قیمت ۵۰ هزار و ۳۸۰ تومان ثبت شده است.

پیش بینی ها از قیمت دلار

قیمت دلار، در روزهای متوالی قیمت ثابتی دارد و نوسانات زیا دی را تجربه نمی‌کند. قیمت ۵۰ تا ۳۰۰ یورو ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

اما چرا نرخ تغییری نمی‌کند؟ این سوالی است که میثم رادپور کارشناس و فعال اقتصادی در گفت‌وگو با جارت‌نیوز به آن پاسخ داد. Other words: هد افزایش فروش نفت کشور بودیم . بعد از حمله به روسیه به روسیه و تحریم‌های انرژی‌های روسیه برای بسیا ری از کشور، ایران به لیست خرید نفت برگشت و باعث شد که فروش نفت به مقدار قابل توجهی افزایش یابد. بنابراین یکی از عدم عدم افزایش قیمت دلار همین میزان افزایش فروش ن فت است.”

در این میان، مهم‌ترین نکاتی هستند که ۱۵ آذر تا ۱۵ دی منطقه مهم برای بازار ارز از جهت تسویه حسابهای ارزی تجار است. آنها با سرمایه‌گذاران هم‌عقیده‌اند و می‌گویند بانک مرکزی هر چه عرض ه‌ها را زیاد کرده و به کف ۵۰ هزار تومانی نزدیک می‌کند، اما فشار زیاد کانال را بالا می‌برد.

تحلیلگران اقتصادی با علم به چالش‌های اقتصادی، دلار زیر ۵۰ هزار تومان را توجیه‌پذیر نمی‌دانند، اما با این وجود احتمال برگشت موٌٌ.تقین با دلار به کریدور ۴۰ هزار تومان را می‌دهند. می‌گویند در دو دوره گذشته که سقف‌ها ۱۵ حرکت‌های دلا ر اول یک پایین قوی داشته و فاصله‌ای با ارزش ذاتی از درصد فراتر رفته و به ۲۰ درصد رسیده است. در آن منطقه کف اصلی دلار شکل و تبدیل به سقف زنی این اسکناس شده است.

بنابرایم قیمت به کانال ۴۷ و ۴۸ هزار تومانی نیز وجود دارد. زیرا هم‌اکنون اسکناس آمریکایی با ارزش ذاتی فاصله ۱۵ درصدی دارد و تل اش بازارساز نیز به کریدور ۴۰ هزار تومانی می‌رسد. در اینجا و حرکت بعدی با روند پیشرفتی و از دن سقف ایجاد می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دو گزارش پیش بینی قیمت دلار و پیش بینی قیمت دلار ۲۳ آذر ۱۴۰۲ را بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا