طلا و ارز

قیمت دلار امروز 23 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در ابتدای معاملات اولین روز هفته با کاهش ۵۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک کانال تضعیف شد. معامله گران معتقدند افت قیمت این اسکناس ناشی از دستکاری ارزی سیاستگذار است و هیچ خبر منفی در بازار وجود ندارد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز شنبه ۲۳ است تیر با کاهش ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و کانالی در کریدور پنجم خارج شد. در لحظه تنظیم این مطلب، دلار در نیمه بالایی کانال هفتم کریدور پنجم در حال معامله است.

اسکرین شات 13 ژوئیه 2024 در 12:26:06 ب.ظ

اقتصاددانان هفته گذشته بازار آرام را برای روزهای باقی مانده پیش بینی کردند تیر آنها خوش‌بینی سیاسی پس از انتخابات، کاهش انتظارات تورمی، رکود دهه اول محرم و انتشار اخبار مذاکرات ایران و آمریکا با میانجیگری عمان را از دلایل شکل‌گیری روند نزولی اسکناس آمریکایی می‌دانند. .

بررسی امروز بازار ارز نشان می دهد معامله گران روند نزولی بازار و ماندن در کانال هفتم کریدور پنجم را کوتاه مدت می دانند و معتقدند که قبض آمریکا مسیر سختی را برای تثبیت در این محدوده قیمتی پیش رو دارد.

درهم در کانال ۱۵۰۰۰ تومان عقب نشینی کرد

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم در کانال ۱۵ هزار تومان ۱۱۰ تومان کاهش یافت و ۱۵ هزار و ۷۹۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز شنبه ۶۵۰ تومان کاهش یافت و روی ۵۸۲۰۰ تومان ایستاد.

لازم به ذکر است اسکناس دلار روز سه شنبه ۴۶ هزار و ۵۹۴ تومان و حواله دلاری ۴۳ هزار و ۵۰۶ تومان با ۱۰۰ تومان افزایش فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا