طلا و ارز

قیمت دلار امروز 23 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:



دلار در آستانه ورود به کانال ۵۲ هزار تومانی بود



نرخ دلار در هفته گذشته با بازدهی مثبت به پایان رسید. این لایحه امروز و اوایل هفته گذشته دی با رشد ۲۵۰ تومانی به کانال بالاتر نزدیک شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار با ۲۵۰ تومان افزایش از نیمه کانال ۵۱ هزار تومان عبور کرد و در افتتاحیه بازار ارز با قیمت ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می شد. معامله گران می گویند دلار به مرز ۵۲ هزار تومان می رسد.

اسکرین شات 13 ژانویه 2024 در 12:07:21 ب.ظ

فعالان بازار ارز رشد قیمت دلار را با حرکت صعودی پیش بینی می کنند و اخبار سیاسی نامطلوب و تقاضای پایان سال را دلیل این افزایش قیمت می دانند. به گفته کارشناسان اقتصادی، این روند صعودی طبیعی است و باید به آن به عنوان یک حرکت صعودی نگاه کرد. آنها بر این باورند که دومینوی قیمت گذاری دستوری دولت در اقتصاد ریشه همه چالش های اقتصادی فعلی است. اما آنچه دلار را به حرکت در می آورد، تورم و انتظارات تورمی است.

امروز شنبه قیمت دلار در بازارهای اطراف افزایش یافت. قیمت دلار سلیمانیه با ۱۵۰ تومان افزایش به ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. دلار هرات ۲۰۰ تومان افزایش یافت و با قیمت ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. قیمت درهم امارات نسبت به آخرین معامله هفته گذشته تغییری نکرده و با قیمت ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است، قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۷ تومان است. امروز قیمت این اسکناس در صرافی تغییری نکرده است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا