طلا و ارز

قیمت دلار امروز 24 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با کاهش قیمت باز شد. روند کاهشی دلار از اوایل هفته جاری آغاز شد و امروز نیز ادامه یافت. کاهش تدریجی دلار باعث شده این اسکناس در آستانه بازگشت به کانال پایین قرار گیرد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار روز پنجشنبه با افت ۴۰۰ تومانی بهبود یافت. روند نزولی قیمت این اسکناس از ابتدای هفته به تدریج آغاز شد و امروز بیشترین کاهش قیمت را داشته است. در زمان نگارش این مطلب قیمت دلار در زمینی کریدور کانال ۹ ۵۰ هزار تومان است.

اسکرین شات 14 مارس 2024 در 12:08:03 ب.ظ

لازم به ذکر است درهم امروز با کاهش ۵۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال ۱۵۰۰۰ تومان بازگشت. این کاهش قیمت بر کاهش قیمت دلار تاثیر گذاشت. معامله گران بر این باورند که بازارساز در هفته های اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار در معرض نوسانات بازار ارز قرار گرفته است و اکنون با توجه به کاهش قیمت دلار در حال برنامه ریزی برای بستن دلار در کریدور ۵۰ هزار تومانی در سال ۱۴۰۲ است. قیمت

درهم به کانال ۱۵۰۰۰ تومان بازگشت

قیمت درهم با کاهش ۵۰ تومانی به کانال ۱۵۰۰۰ تومان بازگشت و در قیمت ۱۵۹۸۰ تومان بازگشایی شد. تتر ۵۰۰ تومان کاهش یافته و ۵۹۴۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس با افت ۶۰۰ تومانی به کانال پایین بازگشت و با قیمت ۷۵ هزار و ۸۱۰ تومان معامله می شود. یورو امروز کانالی ۶۰۰ هزار تومان افت کرد و ۶۴ هزار و ۸۶۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا