طلا و ارز

قیمت دلار امروز 24 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت دلار حواله ۲۰۰ تومان افزایش یافت



قیمت دلار در سه روز کاری پایانی هفته گذشته نوسانات قیمتی محدودی داشت و در دو روز گذشته در انتهای منطقه حمایتی قرار داشت. اسکناس دلار امروز با همان قیمت دیروز و در میانه راهروی ۵۰ هزار تومانی معامله می شود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز بدون حرکت محسوس و با قیمت روز گذشته باز شد. قیمت دلار دیروز با ۲۰۰ تومان افزایش به مرحله پنجم کریدور ۵۰ هزار تومان رسید و هم اکنون با قیمت روز دوشنبه معامله می شود.

در حال حاضر هیچ سیگنالی توجه معامله گران را جلب نکرده است. این در حالی است که قیمت دلاری حواله ها امروز با افزایش تقریبا ۲۰۰ تومانی به ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومان پس از یک ماه با قیمت ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان رسید.

اسکرین شات 13 فوریه 2024 ساعت 11:51:25 ق.ظ

تحلیلگران فنی معتقدند سقف بعدی قیمت دلار بین ۵۸ تا ۶۰ هزار تومان است. به گفته برخی فعالان بازار ارز، حرکت قیمت اسکناس آمریکایی روندی صعودی دارد و تقاضای هفته های پایانی سال به زودی تاثیر خود را بر بازار نشان خواهد داد.

بازار ارز به نقطه‌نظر رسید

امروز سه شنبه ۲۴ است بهمن قیمت درهم با حرکت محدوده قیمت دلار همراه شد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب ۱۵ هزار و ۱۴۰ تومان و به قیمت دیروز معامله می شود. تتر هم مثل روز قبل ۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان است. قیمت حواله دلاری پس از ثابت شدن یک ماهه روی قیمت ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان، امروز با ۱۸۸ هزار تومان افزایش افتتاح شد. قیمت دلار حواله ۳۹۰۰۰ ۷۰۹ تومان اعلام شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا