طلا و ارز

قیمت دلار امروز 24 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در ابتدای معاملات امروز در کریدور پنجم یک کانال ۴۰۰ تومان افزایش یافت. معامله گران افزایش قیمت محدود این اسکناس را قابل توجه نمی دانند و معتقدند بازار فارکس پتانسیل بازگشت به کف قیمت را دارد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار روز یکشنبه با ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش به مسیر روز گذشته بازگشت. در لحظه تنظیم این مطلب، اسکناس دلار در نیمه اول کانال هشتم کریدور پنجم در حال معامله است.

اسکرین شات 14 ژوئیه 2024 در 12:21:40 ب.ظ

دلار پتانسیل کاهش ارزش را دارد

صبح امروز، موضوع سوء قصد به جان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد حزب جمهوری خواه، در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در باتلر، پنسیلوانیا، در کانون اخبار قرار گرفت. اگرچه ترامپ از این حادثه جان سالم به در برد، اما این خبر توجه معامله گران بازار داخلی را به خود جلب کرد و به دلار رونق داد.

برخی از فعالان بازار ارز معتقدند افت درهم در روزهای اخیر بازار داخلی را تحت تاثیر قرار داده است. آنها می گویند با وجود رکود ماه محرم و کاهش انتظارات تورمی، دلار در کوتاه مدت قابلیت بازگشت از کریدور پنجم به کانال هفت را دارد.

تتر مطابق با دلار بود

لازم به ذکر است قیمت درهم با ۱۵۰ تومان افزایش به ۱۵ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز یکشنبه ۱۰۰ تومان افزایش یافت و روی ۵۸۳۰۰ تومان ایستاد.

شایان ذکر است اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۶۹۶ تومان و دلار ۴۳ هزار و ۶۰۱ تومان و ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا