طلا و ارز

قیمت دلار امروز 24 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار طی هفته گذشته به طور مستمر در کانال های ۸ و ۹ کریدور پنجم نوسان داشته است. اسکناس دلار امروز با رشد ۵۰۰ تومانی به آخرین کانال کریدور پنجم صعود کرد و در سطح قیمت تتر قرار گرفت.



چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلقیمت دلار امروز با حرکاتی افزایشی بازگشایی شد و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان افزایش یافت. این اسکناس دیروز با کاهش ۵۰۰ تومانی به نیمه اول شبکه ۸ بازگشت و در زمان نگارش این مطلب در اولین مراحل کانال ۹ کریدور ۵ در حال معامله است.

اسکرین شات 13 ژوئن 2024 ساعت 12:44:30 ب.ظ

لازم به ذکر است این سیگنال مورد توجه دلالان قرار نگرفت و فعالان این بازار منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند. کارشناسان اقتصادی بر این باورند که سیاستمداران با تمام توان با افزایش قیمت دلار مبارزه خواهند کرد.

تحلیلگران فنی معتقدند سقف کوتاه مدت بعدی قیمت دلار نیم کریدور ششم خواهد بود. به گفته برخی فعالان بازار ارز، حرکت دلار آمریکا همچنان در مسیر صعودی قرار دارد و قیمت در کف حمایت در نوسان است.

درهم از افزایش قیمت دلار حمایت نکرد!

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز با ۱۰ تومان کاهش محدود نسبت به روز گذشته ۱۶۰۰۰ ۳۰ تومان است. قیمت تتر با رشد دلار همزمان شد و امروز با ۱۰۰ تومان افزایش با قیمت ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است که قیمت اسکناس و حواله دلار در روز چهارشنبه افزایش یافت. قیمت اسکناس دلار امروز ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان و حواله دلار نیز ۴۲ هزار و ۵۹۹ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا