طلا و ارز

قیمت دلار امروز 24 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل؛






قیمت دلار امروز با گفتگوی مثبت باز شد. دلار که در چند روز گذشته کانال های ۵۱ و ۵۲ هزار تومانی را تسخیر کرده بود، خود را برای تجربه جهشی جدید به سمت کانال ۵۳ هزار تومانی آماده می کند.



به گزارش ایران تحلیل، معاملات نقدی دلار امروز با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان بازگشایی شد. در حال حاضر قیمت دلار در حال افزایش است و به ۵۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است.

از آغاز معاملات امروز، قیمت دلار نیز پشت خط افزایش یافت و اکنون روی ۵۳ هزار تومان است. بر این اساس معامله گران انتظار دارند قیمت دلار امروز نیز به روند صعودی خود ادامه دهد.

قیمت دلار امروز 24 است دی

از سوی دیگر بازارساز بار دیگر به سیاست خبری درمانی روی آورد و از مصاحبه های تلویزیونی برای کنترل قیمت دلار استفاده کرد. در همین حال، افزایش تنش ها در خاورمیانه چشم انداز سیاسی و اقتصادی را اندکی تیره و تار کرده است.

دو خبر نیز در روزهای اخیر منتشر شد که نگرانی ها از کاهش ذخایر ارزی و درآمدی کشور را افزایش داده است. ابتدا اعلام شد که دولت ها ۱۰۰ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفته اند که هرگز به صندوق بازپرداخت نمی شود.

با ورود به سه ماهه پایانی سال، کسری بودجه دولت بیش از هر زمان دیگری محسوس خواهد بود و فشار شدیدی بر قیمت دلار وارد می کند. در این زمینه، نظریه دیگری نشان می دهد که ممکن است بازارساز علاقه مند به کسب سود از معاملات بازار با افزایش عمدی قیمت دلار باشد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا