طلا و ارز

قیمت دلار امروز 25 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز باز هم با ۱۵۰ تومان افزایش به مرحله دوم نیم کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید. معامله گران استراتژی فعلی دلار را افزایش تدریجی قیمت می دانند که مشابه رفتار دلار در منطقه ۴۹ هزار تومانی است. آیا این اسکناس مقاومت را در روزهای آینده خواهد شکست؟



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۵ است بهمن با تعریض نیمی از راهرو ۵۰ هزار تومان افزایش یافت. معامله گران افزایش تقاضا در بازار ارز را دلیل این افزایش قیمت می دانند.

اسکرین شات 14 فوریه 2024 ساعت 12:25:30 ب.ظ

برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دلار با افزایش تدریجی به سمت کانال ۵۶ هزار تومانی حرکت کرده و از آنجا شاهد بازگشت قیمت به کانال ۵۴ هزار تومانی خواهیم بود. به گفته آنها در صورت ورود اخبار خوش بینانه به بازار، احتمال بازگشت قیمت به محدوده ۵۲ هزار و ۴۰۰ و احتمال اصلاح قیمت دلار وجود دارد.

امروز چهارشنبه ۲۵ ام بهمن قیمت درهم با افزایش قیمت دلار همزمان شد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب با ۱۸۰ تومان افزایش نسبت به دیروز با قیمت ۱۵ هزار و ۳۱۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با افزایش ۴۴۰ تومانی ۵۵۴۴۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس با ۲۲۰ تومان افزایش ۶۹ هزار و ۸۵۵ تومان معامله می شود. یورو امروز با ۲۰۰ تومان افزایش ۵۹ هزار و ۶۱۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا