طلا و ارز

قیمت دلار امروز 26 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در آغاز چهارمین روز هفته افزایش یافت. این اتفاق در حالی رخ داد که در روزهای اخیر بانک مرکزی سعی در کاهش قیمت دلار و تثبیت آن در کانال های پایینی داشته است. با این حال سیگنال های سیاسی قیمت دلار را صبح امروز افزایش داد. معامله گران انتظار دارند تنش ها در منطقه افزایش یابد و قیمت دلار روند صعودی داشته باشد.



به گزارش ایران تحلیل، دلار در آغاز معاملات امروز با افزایش قیمت بازگشایی شد. دلار در لحظه تنظیم این مطلب با ۲۹۰ تومان افزایش در کانال ۵۲ هزار تومان حرکت می کند و با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می شود.

قیمت دلار امروز 26 است دی

شب گذشته خبر حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی و تجمع گروه های تروریستی ضد موشک بالستیک ایران در مناطقی از منطقه منجر به جهش معاملات فردا در ساعات اولیه امروز شد. این موضوع امروز مورد توجه معامله گران قرار گرفت و منجر به افزایش تقاضا و افزایش قیمت دلار شد.

در همین حال، چند تن از اعضای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا معتقدند که این حمله تکلیف احیای برای همیشه برجام را روشن می کند. آنها گفتند جو بایدن باید به مماشات با ایران پایان دهد و از مذاکرات برای احیای توافق هسته ای خارج شود.

بایدن از توافق هسته ای خارج نخواهد شد

در همین رابطه، علی صادقین، کارشناس و تحلیلگر اقتصادی درباره حمله موشکی سپاه و اظهارات مجلس نمایندگان آمریکا به ایران تحلیل گفت: این موضوع ممکن است قیمت دلار را کمی بالا ببرد، اما بایدن قطعا عقب نشینی نمی کند. “توافق هسته ای.”

صادقین تصریح کرد: بعید می دانم قبل از انتخابات آمریکا تصمیم مشخصی در مورد موضوع هسته ای ایران گرفته شود.

رشد قیمت دلار در بازارهای همسایه

امروز سه شنبه نیز قیمت دلار در بازارهای اطراف افزایش یافت. درهم امارات با افزایش ۵۰ تومانی بازگشایی شد و به قیمت ۱۴۵۰۰ تومان معامله می شود. قیمت دلار سلیمانی با ۴۰۰ تومان افزایش به کانال ۵۳ هزار تومان رسید. این اسکناس ۵۳۰۰۰ ۲۰۰ تومان معامله می شود. دلار هرات نیز جلوتر است و با افزایش ۳۵۰ تومانی در سطح قیمتی ۵۳ هزار و ۱۷۰ تومان قرار دارد.

لازم به ذکر است، قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت حواله دلاری ۳۹ هزار و ۵۲۶ تومان است. قیمت این اسکناس همانند دو هفته گذشته باقی مانده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا