طلا و ارز

قیمت دلار امروز 27 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با بازگشایی بازارها با ۳۰۰ تومان افزایش معامله شد. نوسانات فزاینده بازار ارز در دو روز گذشته صبح امروز این اسکناس را وارد کانال ۵۳ هزار تومانی کرد. معامله گران افزایش تقاضا برای اخبار نامطلوب در روزهای اخیر را دلیل افزایش قیمت دلار می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، در اولین معامله نقدی امروز قیمت دلار با گپ مثبت آغاز شد و نسبت به روز سه شنبه ۲۵۰ تومان تغییر را نشان داد. اما با ادامه معاملات این افزایش قیمت تشدید شد و دلار به کانال ۵۳ هزار تومان سقوط کرد. اسکناس دلار نیز دیروز ۵۰۰ تومان افزایش یافت. در لحظه تنظیم این مطلب، دلار با قیمت ۵۳ هزار ۵۰ تا ۸۰ تومان معامله می شود.

اسکرین شات 17 ژانویه 2024 در 12:35:54 ب.ظ

دلالان بازار روند اخبار سیاسی و تنش های به وجود آمده در منطقه به دلیل حملات موشکی سپاه را دلیل روند صعودی قیمت دلار در بازار ارز می دانند. آنها انتظار دارند در صورت متشنج ماندن روند اخبار، دلار تا محدوده قیمتی ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان افزایش یابد.

پیش از این کارشناسان اقتصادی محدوده قیمتی دلار را تا پایان سال بین ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان پیش بینی کرده بودند. اما علیرغم سیگنال های سیاسی چند روز اخیر، دلار روند صعودی سریع تری را به خود دیده است.

امروز قیمت دلار در بازارهای اطراف مانند دلار تهران نیز در حال افزایش است. قیمت دلار سلیمانی با ۲۰۰ تومان افزایش به ۵۳ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. دلار هرات ۱۳۰ تومان رشد کرده و با قیمت ۵۲ هزار و ۳۳۰ تومان معامله می شود. درهم امارات با افزایش ۱۰۰ تومانی به قیمت ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا