طلا و ارز

قیمت دلار امروز 28 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در اولین روز هفته با ۱۵۰ تومان افزایش افتتاح شد. اسکناس کانال بالاتری را شکست و در سطح حمایت جدیدی معامله می شود.



به گزارش ایران تحلیل، در نخستین روز هفته با بازگشایی بازارها، قیمت دلار در کریدور ۵۰ هزار تومانی ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان افزایش یافت. اسکناس آمریکایی در لحظه تنظیم این خبر در مرحله اول کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

اسکرین شات 17 فوریه 2024 ساعت 11:40:58 ق.ظ

تعادل بین عرضه و تقاضا همچنان در بازار حفظ می شود، اما معامله گران رشد تقاضا در پایان سال را دلیل افزایش محدود قیمت دلار عنوان می کنند. به گفته کارشناسان اقتصادی، سیاست مسدودسازی ارز بانک مرکزی همچنان باعث شده تا قیمت دلار پشت بازارهای دیگر باقی بماند و دیر یا زود این مشکل خود را نشان خواهد داد.

تحلیلگران فنی بر این باورند که حد پایینی اسکناس دلار در محدوده ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان و سقف بالای این اسکناس ۶۰ هزار تومان است. آنها معتقدند قیمت دلار روند صعودی دارد و دست سیاستگذاران خالی است.

یورو ۶۰ هزار تومان شد

قیمت درهم امروز شنبه ۲۸ بهمن با ۲۰ تومان افزایش بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۱۵ هزار و ۳۲۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۱۰۰ تومان افزایش ۵۵۹۰۰ تومان است.

امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اسکناس دلار با قیمت ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و دلار حواله با قیمت ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومان به فروش می رسد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا