طلا و ارز

قیمت دلار امروز 28 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز کاهش یافت و از کریدور پنجم به اولین مراحل کانال هفتم بازگشت. معامله گران بر این باورند که خوش بینی سیاسی و تلاش های بازارگردان به دلار یک روند نزولی داده است. آنها بر این باورند که سیاست گذاران نمی توانند در بلندمدت این نکته را در کانال های قیمت پایین تر نگه دارند.



به گزارش افق میهن در آخرین روز هفته گذشته تیر قیمت دلار در کریدور پنجم ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش یافت و در نیمه پایینی کانال هفتم از کریدور پنجم بازگشایی شد.

اسکرین شات 18 ژوئیه 2024 در 12:38:05 ب.ظ

این هفته معاملات در بازارهای مالی چندان موفق نبود و بازارساز از شرایط رکود ایام عزاداری محرم استفاده کرد و باعث کاهش قیمت دلار شد.

معامله گران بر این باورند که تلاش بازارساز برای کاهش قیمت دلار به دلیل خوش بینی سیاسی موفق بوده است. برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند در صورت ادامه این روند و انتشار اخبار مثبت سیاسی، احتمال کاهش قیمت اسکناس های آمریکایی تا میانه کریدور پنجم وجود دارد. آنها معتقدند اگر با تشکیل دولت پزشکی اتفاق خاصی در حوزه سیاست خارجی رخ دهد، شاخص ها و واقعیت های کلان اقتصادی می تواند دو تا سه کریدور نرخ ارز را افزایش دهد.

تتر ۵۷۰۰۰ تومان شد

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز با ۵۰ تومان کاهش به ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز پنجشنبه با افت ۳۵۰ تومانی به محدوده ۵۷ هزار تومان بازگشت. ارزش این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مطلب ۵۷ هزار و ۷۵۰ تومان بود.

لازم به ذکر است اسکناس دلار روز پنجشنبه ۴۶ هزار و ۸۱۶ تومان و حواله دلاری ۴۳ هزار و ۷۱۳ تومان به اضافه ۱۵۰ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا