طلا و ارز

قیمت دلار امروز 29 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی افتتاح شد. این کاهش قیمت دلار را وارد کانال هفتم کریدور پنجم کرد و برخی معامله گران را محتاط کرد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی در محدوده ۵۰ هزار تومان مواجه شده است. کاهش قیمت دلار تحت تاثیر دستکاری ارزی سیاستگذاران در حالی است که تقاضا در بازار ارز همچنان بالاست. در لحظه تنظیم این مطلب، دلار در سطح سوم کانال هفتم کریدور پنجم در نوسان است.

اسکرین شات 18 مه 2024 در 12:16:14 ب.ظ

در روزهای اخیر برخی از فعالان بازار ارز بازگشت دلار به کریدور پنجم را پیش بینی کرده بودند. به گفته آنها، سیاستگذار در تلاش است تا قیمت دلار را کنترل کند و از آنجایی که اکنون تقاضا چندان بالا نیست، از فرصت استفاده کرد و با مداخله در بازارهای همجوار، ارز را در بازار تهران کاهش داد.

لازم به ذکر است بازارهای جهانی امروز تعطیلات آخر هفته را سپری می کنند و تحرکات طلا و ارزهای دیجیتال تاثیری بر بازار ارز نداشته است.

قیمت درهم به کانال ۱۵۰۰۰ تومان بازگشت

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم با کاهش ۲۲۰ تومانی به کانال ۱۵۰۰۰ تومان بازگشته و ۱۵۰۰۰ و ۸۴۰ تومان معامله می شود. تتر با افت ۸۰۰ تومانی با قیمت ۵۷۹۰۰ تومان معامله می شود.

شایان ذکر است اسکناس های دلاری و حواله های بانکی امروز بدون تغییر بازگشایی شد. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا