طلا و ارز

قیمت دلار امروز 29 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار دوباره روند صعودی را آغاز کرد و با افزایش ۵۰۰ تومانی بیشترین افزایش قیمت در ۱۰ روز اخیر را تجربه کرد. معامله گران رشد تقاضا را دلیل افزایش قیمت این اسکناس در کانال جدید می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰۰ تومانی دوباره افزایش یافت و روند تقاضا را با الگوی رشد تدریجی تقویت کرد. قیمت دلار در لحظه تنظیم این مطلب از نیمی از کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی عبور کرده و در سطح ششم قرار دارد.

اسکرین شات 18 فوریه 2024 ساعت 12:07:14 ب.ظ

جو بازار بیشتر خریداران است تا فروشندگان و معامله گران افزایش تقاضا در چند هفته آخر سال را دلیل این روند صعودی می دانند. برخی از فعالان بازار ارز معتقدند نیروی بازارساز به دلار نمی رسد و این افزایش قیمت مستمر است.

تحلیلگران اقتصادی پیش از این روند بازدهی قیمت دلار در هفته های اخیر را اصلاحی صعودی قیمت توصیف کردند. آنها معتقدند این اصلاح قیمت چندان دوام نخواهد آورد و قیمت دلار به سقف بالای کریدور باز خواهد گشت.

قیمت ارزهای اصلی افزایش یافت

قیمت درهم امروز یکشنبه ۲۹ بهمن بازگشایی با افزایش ۱۳۰ تومانی و قیمت ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومانی صورت گرفت که البته همچنان رشد تدریجی را در پی دارد. در لحظه نگارش این مطلب قیمت درهم با ۱۸۰ تومان افزایش به قیمت ۱۵۵۰۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۴۰۰ تومان افزایش ۵۶۳۰۰ تومان است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲,۰۰۰,۹۲۱ تومان و حواله دلاری ۳۹,۰۰۰,۷۰۹ است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا