طلا و ارز

قیمت دلار امروز 3 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با ۲۰۰ تومان افزایش باز شد و به کانال بالاتر بازگشت. به گفته فعالان بازار ارز، این اسکناس با کمترین قیمت معامله می شود و روند رفت و برگشتی آن، معامله گران را مجبور به ورود به بازار ارز کرده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین معامله روز گذشته معامله شد. اسکناس دلار در لحظه تنظیم این خبر در انتهای کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی معلق است.

اسکرین شات 22 فوریه 2024 ساعت 11:40:28 ق.ظ

معامله گران معتقدند که ما در مقطع حساسی قرار داریم و فشارهای تقاضا کار را برای سیاست گذاران سخت کرده است. آنها می گویند ممکن است بازارساز در حال نوسان باشد و همین موضوع باعث شده برخی معامله گران عقب نشینی کنند تا در روند رفت و برگشتی بازار ارز نقره نسوزند.

تحلیلگران بازار مالی حد پایین قیمت دلار را کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی می نامند و حد بالای این محاسبه را در محدوده ۶۰ هزار تومان فرض می کنند.

کارشناسان اقتصادی می گویند علیرغم تلاش سیاست گذاران برای تثبیت قیمت دلار، افزایش تقاضا منجر به روند رشد تدریجی دلار می شود و افزایش ها در این بازار بیشتر از کاهش قیمت است. آنها معتقدند در این شرایط سخت نگه داشتن قیمت دلار برای سیاستگذاران نسبت به گذشته دشوارتر است.

پوند شد ۷۲۰۰۰ تومان

قیمت پوند انگلیس با ۴۲۰ تومان افزایش به کانال ۷۲ هزار تومان رسید و ۷۲ هزار و ۹۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با افت ۴۱۰ تومانی با قیمت ۶۱ هزار و ۷۸۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اسکناس و حواله دلار بدون تغییر عرضه شد. اسکناس های دلاری ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله آن به دلار ۳۹ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان به فروش رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا