طلا و ارز

قیمت دلار امروز 3 دی 1402 / دلار در تله بازارساز

گزارش ایران تحلیل;






امروز قیمت دلار در انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی در نوسان است و تلاش برای گسترش بازار محدود به تغییرات ۱۰ تا ۲۰ تومانی قیمت دلار است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار همچنان در انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی در نوسان است و پاسخگوی هیچ یک از روندهای صعودی و نزولی نیست. در بازار پشتیبان، تقویت کننده ها سعی دارند قیمت دلار را حداقل یک پله بالاتر ببرند و تا کنون قیمت را به ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان رسانده اند. این در حالی است که آخرین معامله نقدی دلار تا زمان نگارش ۵۰ هزار و ۵۰ تومان بوده است.

قیمت دلار امروز 3 دی

امروز قیمت دلار در بازارهای همسایه نیز دستخوش نوسانات محدودی است. قیمت دلار هرات امروز به ۴۹ هزار و ۸۴۰ تومان رسیده و هم اکنون در حال افزایش است. در بازار سلیمانیه قیمت دلار ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان و دستخوش نوسانات جزئی است.

معاملات درهم امروز در بازار دبی با ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان آغاز شد. این ارز که نقش مهمی در تعیین قیمت دلار تهران دارد، اسکناس ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان و حواله در مرکز مبادلات طلا و ارز ۱۰ هزار و ۶۳۳ تومان است.

لازم به ذکر است که در مرکز مبادلات طلا و ارز امروز قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم کاهش و قیمت اسکناس و حواله یورو اندکی افزایش یافت.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا